بررسی آون توستر ناسا الکتریک NS-2040
نوشته شده توسط : ارغوان

برند ناسا الکتریک

برند ناسا الکتریک با هدف تحقق شعار نهایت امنیت، سلامت و آرامش” در تولید محصولات خانگی متولد شد و خوشبختانه تاکنون توانسته به آن هدف پایبند بماند تا محصولاتی را به عنوان سفیران ناسا الکتریک در خانه های شما داشته باشد. ناسا الکتریک قدم به قدم و با تحقیق و توسعه روزانه و شناسایی نیازهای مصرف‌کنندگان حاضر در بازارهای نوظهور خاورمیانه سبد محصولات خود را به روزتر نموده است بطوری‌که در حال حاضر با عرضه ۲۵۰ محصول متنوع با کاربری‌های متفاوت، کامل‌ترین سبد محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را برای مصرف‌کنندگان خود تهیه نموده است. محصولات این برند ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور المان هستند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

آون توستر ناسا الکتریک NS-2043

آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2043 با توان 2200 وات و و ظرفیت 43 لیتر امکان پخت و پز سریع و راحت را به شما می‌دهد. با کمک این آون توستر می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را صرف مدت زمانی کوتاه بپزید، مواد غذایی که با آون توستر پخته می‌شوند، شامل انواع غذاهای گوشتی، سبزیجات، نان و ... پخت کوتاه مدت و گرم کردن مجدد غذا و ... می‌شود. یکی از عملکردهای خاص این آون توستر قابلیت پخت کانوکشن CONVECTION است که با توزیع هوای گرم به پخت یکنواخت و سریع غذا کمک می‌کند. المنت‌هایی که در این آون توستر به کار رفته‌اند از جنس استیل ضد زنگ بوده و دو المنت در بالا و دو المنت در پایین محفظه‌ی داخلی واقع شده‌اند تا امکان پخت یکنواخت و سریع را فراهم آورند. 

پنل تنظیمی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده شامل چهار دکمه‌ی چرخشی است، که شامل تنظیم مدت زمان پخت، تنظیم درجه حرارت پخت، دکمه تنظیم کننده گرمای المنت و دکمه‌ی انتخاب عملکرد می‌شود. دربِ شیشه‌ای که بر روی آون توستر قرار گرفته است وضعیت غذای درون قفسه را به شما اطلاع می‌دهد. دستگیره‌ای که بر روی درب قرار گرفته از جنس استیل مقاوم بوده و باز و بسته کردن درب را بسیار راحت می‌کند و همچنین ظاهری شکیل به دستگاه می‌بخشد. قطعه‌ی جوجه گردانی که به همراه این آون توستر عرضه می‌شود امکان پخت جوجه بصورت کامل و کباب شده را فراهم می‌آورد.

طراحی آون توستر ناسا الکتریک

آون توستر یک وسیله‌ی کوچک و جمع و جور برای درست کردن غذاست و به عنوان یک فر برقی هم استفاده می‌شود. در واقع آون توستر با کمک المنت‌های حرارتی که دارد هوایی گرم را در داخل قفسه‌ها به جریان می‌اندازد و برای انواع پخت و پز و گرم کردن و پخت‌های کوتاه مدت و حتی درست کردن کیک، پیتزا، پیراشکی و ... استفاده می‌شود. این آون توستر دارای بدنه‌ای با کیفیت و مستحکم است و از جنس آلومینیوم می‌باشد. در طراحی این آون توستر از رنگ مشکی استفاده شده است.

 

 تنظیم عملکرد آون توستر

پنل تنظیماتی که برای این آون توستر در نظر گرفته شده است، شامل چهار دکمه‌ی چرخشی می‌باشد. این دکمه‌های چرخشی قابل تنظیم برای مدت زمان پخت یا تایمر، درجه حرارت پخت، انتخاب نوع عملکرد و تنظیم گرمای المنت به کار می‌روند. شما با توجه به نوع و حجم مواد غذایی می‌توانید مدت زمان پخت و دمای لازم را تنظیم کنید. دکمه‌ی انتخاب نوع عملکرد امکان انتخاب عملکرد آون توستر را در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان با فن هوای گرم را فراهم می‌آورد. دکمه‌ی تنظیم گرمای المنت نیز المنت را در 4 حالت مختلف المنت بالا، المنت پایین، هر دو المنت با هم و خاموش قرار می‌دهد. به کمک دکمه چرخشی تایمر می‌توانید مدت زمان پخت را تا 60 دقیقه تنظیم کنید.

 

آون توستر ناسا الکتریک NS-2040

این آون توستر آشپرخانه بدنه ای از جنس آلومنیویم دارد و شیشه دوجداره آون توستر ناسا الکتریک مدل ۲۰۴۰ از جنس پیرکس است که آن را به نمونه ای مقاوم در برابر افزایش دما بدل کرده و امکان شکستگی و ترک برداشتنش را با اوج گرفتن دما به حداقل رسانده است. ظرفیت این محفظه در حد ۴۰ لیتر است و شما می توانید انواع مواد غذایی از گوشت و ماهی گرفته تا پیتزا و شیرینی های مختلف را به کمک قفسه سیمی گریل کرده و لذیذترین غذا ها را تدارک ببینید.

جوجه گردان و سینی منحصر به فرد از دیگر لوازم جانبی توستر ناسا مدل ۲۰۴۰ می باشند. با وجود جوجه گردان تمام غذا های گوشتی از ماهی گرفته تا مرغ را می شود کباب کرد و در کنار بهترین های زندگی نوش جان نمود. می توانید مواد غذایی و سبزیجات را بر روی شبکه گریل قرار داده و به این نحو کباب کردن را انجام داد. اگر غذا را درون سینی پخت قرار دهید به خوبی آن را تست (toast) و برشته خواهید کرد.
کانوکشن همان قسمتی است که سبب می شود هوای داغ به شیوه ای بهتر درون دستگاه آون توستر به جریان در بیاید و پخت غذا سریع تر و یکنواخت تر اتفاق بیفتد. زمانی که درب آون توستر ناسا الکتریک را باز می کنید دو المنت را در بالا و دو المنت را در پایین و در مجموع چهار المنت حرارتی را مشاهده خواهید کرد، المنت هایی که از جنس استیل هستند. از آن جا که درب توستر شیشه ای است و درون این دستگاه چراغی تعبیه شده شما از خارج هم می توانید مراحل پخت غذا را نظاره گر باشید.

این درب تا ۹۰ درجه باز می شود بنابراین به سادگی می توانید درب را باز کرده و غذا را به سهولت از دستگاه آون توستر خارج نمایید. سه ولوم چرخشی بر روی کنترل پنل توستر آشپزخانه ناسا مدل ۲۰۴۰ قرار دارد، یکی از آن ها برای تنظیم دما بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد است که می بایست در جهت عقربه های ساعت چرخانده شود، بدیهی است که هر غذایی برحسب نوع و مقدارش دمایی خاصی را می طلبد. دیگر ولوم چرخشی برای انتخاب وضعیت المنت ها و جوجه گردان است، دست شما برای انتخاب ۶ وضعیت باز است.

می توانید تنها المنت پایین را انتخاب کنید، المنت بالا و پایین را برگزنید، ولوم را بر روی المنت بالا و چرخ گردان قرار دهید، آن را بر روی وضعیت المنت بالا، پایین و عملکرد خنک کننده بگذارید، المنت بالا و کانوکشن یا چرخ گردان و کانوکشن انتخاب شما باشد. این را اضافه کنیم که چراغ نمایشگر جلویی عملکرد درست المنت های گرمایشی را یادآور می شود بنابراین شما با نگاه کردن به این چراغ متوجه خواهید شد که المنت ها در حال کار کردن هستند یا خیر. سومین ولوم آون توستر ناسا الکتریک مدل ۲۰۴۰ هم زمان پخت را نشان می دهد.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , کیفیت آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , مشخصات آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , قیمت آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , خرید آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: